Tuesday, May 5, 2009

permulaan 05/05/2009

lagi 2 hari harijadi farha ..die nampak excited..tak sabar2 katenye nak tunggu birthday dier.. aku blur lagi ni .. nak bagi present ape??...huii ...kalau bab duit aku tak kisah .. tapi bab bende ape nak beli tu yang jadi tajuk besar...??...bleh bagi idea ker>?... hurm.. yang menarik hari ni .. blog ni kiteorang siapkan berdua .. punye la banggang punye pc.. sampai 14 kali tukar password baru lepas... tapi takpe .. die ade kat sebelah .. tenang cu ..tenang ... hahaha...hurm.. lagi ape ek ...hurm.. die ade bagitau aku .. hari ni dier bahagia .. dan aku lah orang pertama yang rasa seronok sangat2 ..sebab "WUJUDNYE ACU UNTUK MEMBAHAGIAKAN DIER"..i LoVe u..FaRHa...hurm.. kalau korang semua nak tau .. aku ngan dier ni baru je couple .. tapi bahagia tu macam dah berpuluh tahun kawen .. haha..syoik tol la...aku dah lame tak bercinta .. tapi wujudnye dier dalam hidup aku memberi seribu makna dan ketenangan .. kegembiraan..macam2 lagi la... ntah la... aku rasa memang dier ni TERCIPA UNTUKKU bak kate UNGGU la...alhamdulillah .. "semoga Allah s.w.t ketemukan jodoh ku dengan dier... maklum la ..umur dah lanjut ... kui kui kui...amin..." akhir kata dari acu .. terima kasih yang tak terhingga untuk mereka yang SPORTING terhadap kami ...

16 comments:

  1. hurm.. hari ni hari jadi dier yang ke 20.. 07 05 2009..katenye ..ni first time dier sambut kat kl .. sowang2 ... adush ..cian nyer kat die..semalam kite orang gaduh jap ..rupe2nye dier saje nak kenakan aku ..punye la nak merentan jap aku .. ishk ..tapi semalam baru aku rasa aku dah temui cinta sejati aku kot .. memang nampak jiwang ..tapi kalau la korang ader kat tempat aku semalam .. korang mesti leleh punye la..korang nak tau kanaper??...ader la .. biarlah ia jadi satu kenangan manis untuk kiterorang ... untuk FARHA..acu sayang kamu ..terima kasih banyak2 ...

    ReplyDelete
  2. lupe la.. hari ni aku tak sempat nak beli hadiah pe2 kat dier ..sen tarak la...pending lagi ...aku kuar jalan2 ngan dier kat mid.. tengok wayang .. hurm.. best nyer .. nampak je muker acu slamber.. tapi hati ni bunge2 ..ape nak buat .. tak pernah serius kan ..!!! ... adush .. malang nye jadi acu .. serius pun orang tak percaya..(",)

    ReplyDelete
  3. rindu nyer "gege2" ngan sayang i sorang ni .. hurm..hari ni dah masuk hari ke 5 blog ni siap .. tapi aku belum tau nak masukkan lagu ..gambar2 kiteorang berdua.. hurm.. kalau korang nak tau .. alhamdulillah sekarang ni hubungan kiteorang baik ..bahagia ..dan lebih bahagia ... ye la.. makin lama makin paham ngan perangai masing2 .. kot la..haha ...bagi acu .. dier dah terlalu sayang dah kat cik farha kite ni .. tak sanggup la nak kehilangan dier ... hari2 dier buat acu tersenyum.. dan paling best .. hanye dier la yang bleh buat acu ketawa skang ...serius...muah cayang nyer ngan cik farha .. acu skang dah makin manje dah ngan dier .. tak tau nape ..dah pandai majuk ..huhuhuhu.. lawaknye .. tapi nak buat camne ..cik farha kiter ni suke mengusik ... selagi tak bercantum kening acu tu ..selagi tu la dier tak stop .. huhu ..gege...hurmm...sayang .. i rindu kat u ..sangat2..nape ek .. mengalahkan setahun sekali jumpe .. haha..ntah la... sehari tak jumpe dier .. hidup aku rasa kosong .. aku pun harap dier rasa macam tu .. aku betul2 dah tak bleh nak berenggang ngan dier.. walaupun kadang2 kiterorang just jumpe lepak2 kedai mamak ...mamam roti ...rindu nyer.."Ya Allah ...jika hari ini ialah hari dimana aku merasa terlalu bahagia dengan nya .. kekalkan kebahagian kami ini Ya Allah ..amin."..akhir kata untuk hari ini..macam biasa la.. FarHa.. i love n miss u soooo mucchhhh..muah"

    ReplyDelete
  4. sweet giler...
    well i know how u guys feel...
    cz i felt d same tooo...
    hahahahaha...

    **butterfly in my stomach**

    ReplyDelete
  5. huhuhu..ade gak orang yang nak join blog aku ni kan .. hurm.. mesti nak tau kan citer terbaru kiteorang .. kiteorang macam biase..makin bahagia ..dan bertambah bahagia skang .. yer.. tak caye sudah .. serius ni..tadi aku tengok melodi .. kuar la citer couple nabil(raja lawak)nagn awek dier tu .. sape ntah .. irma agaknye ...punye la sweet.. dieorang punye relationship tu ...mase kat depan skrin tv ..sporting tol..macam aku ngan farha ..k la... privacy kurang ar.. sibuk tol bebudak ni...da..eh untuk farha/.. acu sayang kamu !!!

    ReplyDelete
  6. hurm.. selamat petang kepada cik pa`a yang sedang merindui acunye...harap senyum selalu kerana..acu sentiasa ada kat sisi u ...huhu .. sayang .. nape hari ni i rase lain macam .. i rasa macam i hensem jer ...maybe sebab i baru gunting rambut kot .. ishk .. ntah la..kalau la sayang perasaan kite dah lame tak lepak kat ben maju .. cian kat tokey tu ..si botak tu rindu agaknye nak menyibuk time kiter lepak ..hurm...sayang ...nak cakap pe ek .. i sayang kat u tau ...i nak ngan u jerk ..nak manjer2 ngan u .. nak gege ngan u .. nak buat semua2 ngan u ..ntah la.. ishk ..sayang .. i kenyang sangat hari ni .. sampai overdost ..hari ni i tak tido petang ..kompom malam karang ngantuk .. so lepas kul 10 ..kiter blah same2..u g tido ..i pun g tido ..hurm...sebenarnyer i tak tau nak cakap per..sebab i dah nak lepak ngan u jap lagi .. sayang ... tummy i dah nek 2 cm la.. adush ..terjejas kemachoan i tu tau tak .. u la... takde la gamaknye tu acu .. tunggu la turun 4cm baru start balik ..huhu ...bersenam itu sehat .!!..haha .. akhir kate dari acu untuk farha .. acu sayang kamu ..acu rindu kamu .. acu mahu kamu .. acu bahagia ngan kamu .. mmmmmmmmmmmmuuuuuuuuuuuuaaaaaaahhhhhhh...sayang u .. take care !!

    ReplyDelete
  7. hurm.. alhamdulillah ..baru lepas habis cuti seminggu.. kalau orang lain mesti dier seronok jerk .. tapi aku tak rase pun seronok sangat .. sebab cik pa`a takder ...olorh .. rindunyer.. terpulang sama ada anda percaya atau tak ..aku rase kehidupan aku kurang sempurna tanpa kehadiran dier.. aku sayangkan dier.. aku perlukan dier... hari ini tanpa kehadiran nyer.. acu jadi sunyi ..sunyi..sunyi.. dan terus sunyi... sayang ..andai bisa kau mendengar isi hati ini ..kau mungkin akan mengerti bertapa aku memerlukanmu...menyayangimu lebih dari diri aku sendiri ..akan ku panjatkan sepenuh kesyukuran kerana ..kau TERCIPTA UNTUKKU...mmmmuuuuaaaaahhh ..i sayang u nurfarha bt.ramlan

    ReplyDelete
  8. rindunyer.. hari ni start kiteorang dah start terpisah ..tempat sama tapi lain waktunyer.. adushh..dah biaser hari2 nampak dier.. usik dier.. gegeh2 ngan dier.. hari ni tak der...adushh..aku dapat rasakan aku dah berubah la.. sebab ..aku skang ni pandang perempuan sama jer.. dah takde feeling .. aku cuma ada FARHA.. hurmm.. yang tu pun dah memadai.. memang kadang2 pening skit nak melayan kerenah dier.. tapi takpe cu.,..teruskan ..sebab... ko nakkan perubahan ..dan inilah waktunyer...aku sayang dier... arghh...best nye biler ader awek ni.. dulu hidup penuh ngan skandal ..tapi yang ni baru aku tau .. awek ni sp-ecial ckit..hurm.. aku dah janji nak susah senang bersama ngan dier.. aku nak jadikan semua ni satu kenyataan ..aku harap perhubungan aku ngan dier terus berjalan lancar tanpa sebarang gangguan jin2 aprit kat luar sana ..huhu.. dugaan tetap ada beb ...tapi semua tu memerlukan pengorbanan ...dan semua tu bleh disettlekan dengan pebincangan..ku serahkan segala jiwa dan ragaku untukmu ..nurfarha bt.ramlan...mmmmuuuuaaaaahhhh...kuserahkan segalanya untuk kau tafsirkan;; untuk kau bandingkan.. dan untuk kau nilaikan ..aku ada kerna kau pun ada...i love u!!

    ReplyDelete
  9. hurm...hari ni aku rasa pelik jerk .. tapi aku gembire...nak tau sebab aper??.. aku rasa bahagia sangat2..bahagia biler die disamping aku .. kalau tak disamping aku, aku dah rase macam nak giler...sayang.. percayalah .. aku hanya untuk mu .. aku sentiasa ingin bersama mu .. aku sayang kamu .. mungkin aku tak mampu menginsiprasikan melalui perbuatan .. tapi pahamilah aku sayang .. fahamilah bahawa aku benar2 menyayangi kamu ...tanpa mu .. siapa ACU??..ingat tak dulu u pernah mesej kat i ..??..u ckap per..."INGAT SEKARANG U MILIK I ..SAPE2 NAK NGAN U ..KENA MINTAK IZIN I DULU.." ingat tak sayang ??? ...i sentiasa ingat pesan2 u ...u nak tau tak nape???....SEBAB I SAYANG KAT U..mmuuuaaahhh .. love u sooo mmuucchhh.

    ReplyDelete
  10. hurm.. hari ni lain macam skit.. kiteorang lepak dari petang bawak ke malam ... hurm.. aku sebenarnye ada hal nak gi tau dier ni ..tapi nanti jer la.. tak jadi .. masa tak sesuai ...lepas ni cik farha kene selalu bukak blog ni..sebab..dier pun kena tulis gak..gilir2..hurm.. macam biaser kiteorANG bahagia...skang ni lagi best sebab..kiteorang dah jadi sekepala...tenang/...redha..macam2 la... macam dah semua bende kiteorang sependapat jer... bagus la.. terima kasih sayang..sebab u mampu terima i seada nya i... terima kasih tak terhingga atas semua pengorbananmu...aku sayang kamu..dan selagi aku bersama mu.. akan ku ukir sebuah cerita indah milik kita berdua..mmuuuaaahhh...love u sayangm

    ReplyDelete
  11. hurm.. hari ni kiteroang macam romantik sangat .. bagi aku ..hari2 pun romantik..tapi kate cik pa`a ..acu tak pernahnye romantik...tak pernah nyer serius...gegeh .._PeLiK..hahaha...heran ...haha.. sayang nyer... yang i nak gegeh ngan u .. i nak manje ngan u ... nak peluk u .. nak cayang u .. hurm .. minggu depan kite last lepak sama..pastu u nak g posting kat bentong,pahang ...i pulak kat sungai buloh..camne .. nanti rindu ..kate cik pa'a..aku kene gi bentong tiap2 minggu .. aku rasa bende tu memang tak mustahil ..bleh buat .. tapi aku ingat nak tunggu beli air asia punye tiket ..simpan buat stock sebulan ..hari2 gi pun tarak hal la.. haha... muuaahh comelnye ..manjer nyer...hurm.. hari ni tak berapa nak puas la lepas rindu ..takleh nak manje2 sangat .. tapi kalau hari2 camni ..kire ok la.. steady ..kadang2 tu macam takde pe2 jer lepak ..masing2 duk buat hal masing2 ..haha .. tapi mata jeling2 gak la..bak kate ramlah ram .dulu malu tapi mahu ..hahaha..sayang .. papa sayang mama..dua -3 hari lepas ..mood cik pa`a kureng bek ..hari2 bebel... ntah ape2.. sayang ar tu .. takut ar tu .. hahaha..dont worry la sayang ..hati i ..jantung i.. limpa i... kaki ..tangan hidung ..mulut ..gigi ..PENDRIVE..semua untuk u ..i cuma ada "U" ngan tv jer....lain takder abcdefghijklmnopqrstvwxyz..kalau tak paham ..pandi2 la carik sendiri...hurm.. akhir kat dari acu untuk pa`a..benci!!..suke usik acu..nanak kawan ..gegeh !!..wueekkk:P..

    ReplyDelete
  12. sayang...nape la u suke buat i risau .. u tau tak yang i tunggu kat u ..i dah la rindu kat u .. ishkk .. geram betul...pastu usik2 i ... nyampah...ngade2...hai .. sayang2...pastu tersengih2 .. tanye palk pehal ??.. adush ...hurm.. majuk lak tu ...gegeh tol la sayang i ni .. yang .. ape yang jadi ngan dayah n liz??...dieorang tido maner? bagi je la kunci kat dieorang .. i dapat jumpe u pun dah kire ok dah ...i sayang la kat u ... huhuhu..comei nyer...hurm...pertama kali i rasa rindu dah gembura jumpe awek ni yang .. u la yang pertama..

    ReplyDelete
  13. Untuk ACU......FARHA sayang kamu.......

    ReplyDelete
  14. sayang i tipu i ... ngade2..benci !!..huhu..untuk sayang i di sebelah ni ... i dah taknak kawan ngan u ..gegeh

    ReplyDelete
  15. hurm... hari ni .. hari terakhir aku tulis blog ni .. korang nak tau naper.. sebab aku dah takde pe2 ngan pa`a... mungkin kamitak sependapat ..aku tak salahkan dia ..danaku taknak salahkan sesiapa ..yang aku tau ..kesalahanku ..betul kate pa`a ..aku tak pernah hargai dier... maybe...tapi .aku lupa .. insan kerdil macam aku ni terlalu demand untuk bende2 macam tu ... aku harap pa`a sudi maafkan aku ..skang dier dah ada penganti yang mungkin lebihbaik dari aku..bleh bagi segala2nye untuk dier.. aku takde aper2 nak bagi ..cuma ucapan terima kasih untuk pa`a yang pernah buat aku bahagia .. sampai bila2 pun kasih sayang ku untukmu nurfarha bt ramlan ...walaupun kita dah tak bersama .. maafkan aku sekali lagi ..dan doaku semoga kau bahagia...aku sayang kamu

    ReplyDelete